Когато опитът говори.
Малко по малко мистерията около дистопичния екшън се разбулва. Наскоро изпълнителният консултант, още автор едноименната настолна ролева версия на Cyberpunk от 80-тте Майк Пондсмит в интервю хвърли светлинка на няколко интересни въпроса, все пак е доста ограничен в думите си "да не бъде обесен от високите Полски момчета", шегува се.
В интервюто направено от GameReactor, получилият признание на майстор в повече от 30 години репутация на такъв, Майк Пондсмит откровено коментира трудните моменти през годините повлияли в положително отношение мотивацията му като деен проектант на трудни за направа през онова време 8-битови игри, за визията на епичния проект който той съветва, за синергията големия екип и него, завързаните приятелски взаимотношения.
Поне малко ако изпитвате чувство на интерес, отделете поглед.
"Момчетата правят почти онова, което само преди години си визуализирах в главата. Забавното обаче наистина дойде в момента, когато направиха достъпно промо-видеото, което всички гледахме с втурачен поглед и когато го изгледах, възкликнах едно... 'Боже мой, това е наистина изумително.'
Информация право от устата на източника, според когото с това ше дойде нова ера в жанра на sci-fi видеоигрите.
Тук идва ключовият момент, добавя още, във финалната версия - по която хвърлени са огромни ресурси - ще предлага нестандартно съчетание на Рокзвезда, Журналист, Хакер, Технолог, други от оригинала игрални роли. Нещо. което срещаме на 5 пъти, веднъж, в цялото жанрово мешане.
В интервюто направено от GameReactor, получилият признание на майстор в повече от 30 години репутация на такъв, Майк Пондсмит откровено коментира трудните моменти през годините повлияли в положително отношение мотивацията му като деен проектант на трудни за направа през онова време 8-битови игри, за визията на епичния проект който той съветва, за синергията големия екип и него, завързаните приятелски взаимотношения.
Поне малко ако изпитвате чувство на интерес, отделете поглед.
"Момчетата правят почти онова, което само преди години си визуализирах в главата. Забавното обаче наистина дойде в момента, когато направиха достъпно промо-видеото, което всички гледахме с втурачен поглед и когато го изгледах, възкликнах едно... 'Боже мой, това е наистина изумително.'
Информация право от устата на източника, според когото с това ше дойде нова ера в жанра на sci-fi видеоигрите.
Тук идва ключовият момент, добавя още, във финалната версия - по която хвърлени са огромни ресурси - ще предлага нестандартно съчетание на Рокзвезда, Журналист, Хакер, Технолог, други от оригинала игрални роли. Нещо. което срещаме на 5 пъти, веднъж, в цялото жанрово мешане.
В оригинала Рокзвездата се справя с паразитите на полицията с бунтарство и музика, две неща които са взаимно свързани; Журналистът работи за истината в разпространение важна за гражданите информация, а пък подло Хакерът продава строго класифицирани данни на сивата борса и Технологът създава бъдещето "на утрешния ден... днес" който днешните гиганти слоган ползват.
Марка на същинско качество на Cyberpunk 2077 обаче е другаде, в наличие на интегрално новa мултиплейър структура на играта, подготвяна по дошъл от бъдещето стандарт. Трябва да бъде нещо ново.
В заключение закачливо... "До един всички ще бъдат достъпни, повече от това не мога да изрека..." подмята.
"Ще се изнадате като видите как сме съчетали връзките, и ще ни заобичате, така мисля. Ще има много авангардност. Двамата, Адам и аз, прекарахме близо цяла седмица занимавайки се с възможностите и правилните ходове за представянето на класовата система, така че да извадите най-много от персонажа си"
Кибернетизираме в CD Projekt Bionics физическото тяло догодина-две, в най-лошия случай - 2020... 2077?
0 коментар(а):
Публикуване на коментар